Välkommen till min blogg!

Hejsan alla där ute!
Denna blogg ska handla om min kamp ner mot en lägre vikt.
Jag trivs inte i den kropp jag har skapat av mat och godis. Mitt inre passar inte med mitt yttre. Är det någon som känner igen sig på den punkten? Att de två delarna inte passar ihop. Jag vill nu en gång för alla ta tag i det på riktigt, och jag helt ärligt inte sätta ord på hur många gånger jag sagt "Nu är det på riktigt". Tror ganska många har samma problem som jag. Bara massa ord som man inte kan hålla.

Därför tänkte jag använda mig av en blogg. Få pepp och även komma i kontakt med andra tjejr/killar med samma problem som jag. Vi kan stötta varandra genom dena långa resa (Ja, den kommer nog kännas som en evig lång resa nu i början, som aldrig kommer ta slut).
Här kommer jag varje dag lägga upp vad jag ätit och hur jag mår. Om jag har fått ångest över något jag ätit eller om allt gått bra. Sedan i början av varje vecka (måndagar) kommer jag även lägga ut mått på min kropp och BMI. Samt hur min träning ser ut varje dag.

Kanske ska berätta att jag är en tjej på 20 år också. Tänkte till en början i allafall hålla denna blogg anonym, eftersom jag inte trivs med mig själv och jag ska försöka lägga upp bilder på min kropp lite då och då!

Så idag börjar det "nya" livet. VILKA ÄR MED MIG?! Ni kan även skriva era bloggar i kommentarsfältet så jag kan läsa era bloggar :)



NU JÄVLAR SKA VI KALRA DE!!!!! :)




.

Kommentarer
Postat av: venus

kul blogg! hittills har ja sj lyckats gå ner ungefär 5 kg, men nu har ja sakta men säkert börjat gå upp igen! jättesvårt att hålla sig ifrån godis och peppa sig sj att gå o träna!

2010-04-20 @ 22:52:10
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: .

Jag kommer följa din och jag hoppas att vi kan peppa varandra ? :D

2010-04-21 @ 21:12:39
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0