Såhär såg jag ut..

Såhär såg jag ut när skulle ut samt såhär såg jag ut ute :D inte för ni ser så mycket, men jag är ju som sagt anonym ;)
Tänkte även slänge in ett litet träningsschema nu :)

Idag: promenad 25 min
Torsdag: Promenad 25 min samt lite mage hemma
Fredag: Promenad 40 min
Lördag: Promenad 40 min
Söndag: Promenad 20 min samt mage och ben hemma


Detta är preliminärt (stavning? haha) men detta är vad jag MINST ska göra, plussa på saker får jag självklart göra men inte ta bort =)
Nästa vecka ska jag försöka börja göra några små jogging intervaller i mina promenader också. Hoppas de går bra :) får börja sakta men säkert. Behöver inte rusa fram och tro att man ska jogga 1 mil första gången man tränar... nej nej man måste gå sakta så kroppen hinner vänja sig :) Den är ju van att slappa! haha

Vad har ni för scheman? har ni scheman över huvud taget? Berätta :) jag vill också inspireras och få tips! Ni kanske har något bättre förslag än jag :)
Lite bilder nu...


Jag innan utgången :D

 

Här är jag ute och vandrar, hurtigt! :)
Var faktiskt ganska kallt ute idag, så man fick gå i rask takt så att
man höll värmen uppe! :)

 

/Min Kamp Neråt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inget schema alls faktiskt. När jag började träna (efter ett långt uppehåll) i oktober förra året bestämde jag helt enkelt att jag ska träna minst 3 gånger i veckan. Då gick jag på jympapass på friskis och svettis. Jag tror på att hitta en träningsform som man tycker är rolig. Då vill man gå utan att känna sig tvingad :) Fast jag tror ju egentligen på att ha bestämda dagar och tider man ska gå och träna. Jag kan bara inte ha det på grund av skolan.

2010-04-21 @ 22:31:11
URL: http://viktlogg.blogg.se/
Postat av: Maja

Hurtig du .

Grejen är det att jag har tränat mkt - på vintern är det hockey som gäller och har även gymkort MEN så har alla mina mina (nu) fd träningskompisar på gymmet åkt utomlands, flyttat, eller börjat någon annanstans .

Riktigt tråkigt för jag är verkligen en tävlingsmänniska . Det ger mig motivation . Så vill du tävla - bring it on ! ;)

Hur ska denna tävling gå till . BLogg eller mail kontakt ? Vikt, mått eller procent ? Vad sägs ? :P

2010-04-22 @ 00:15:54
URL: http://mendukompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0