Promenad..

Nu ska jag slänga i mig en liten proteindrink och dra mig ut på en prommenix. Har inte hunnit införskaffat mig en stegräknare. Men tänkte köpa en sedan och gå 10.000 steg om dagen!
Sedan efter promenaden ska jag åka och jobba så om jag inte hinner lägga upp mått och vikt och BMI idag, gör jag det imorgon! :)

Nu måste jag gå förbi spegeln in till köket. Och jag gillar inte det jag ser, usch och fy. Men då ska man tänka på hur fin jag kommer se ut sen :) Jag kollade på en jävligt inspirerande film nyligen (The secret) och där säger dom att om man föreställer sig samma känsla som när du klarat det, redan nu, så kommer man klara det (troligtvis, haha) :) Fungerar säkert inte på alla men jag ska försöka tänka så :) Så Nu bär jag mig ut :)



 

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0