Min frukost!

Detta fick bli min frukost idag! :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut och gå (haha, jag klarar inte av att gå ut och vara flottig och äcklig i håret, därför duschar jag innan med)

Inte så glamorös frukost, men jag blev mätt ialf. BRA DET!



Edit: Har gjort en ny kategori "MÅTT OCH FRAMGÅNGAR". Så att man lätt kan kolla tillbaka på faktan i siffror. Bra va? :)
Har även gjort en kategori där jag kommer lägga upp min träning, vad jag gör och hur länge :) Suuuper!


 

/Min Kamp Neråt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Hittade just din blogg :) försöker själv också gå ned i vikt och har kommit en bit på vägen. Dock har jag de senaste månaderna inte gått ned alls. Saknar helt motivation. Hoppas vi kan peppa varandra!

2010-04-20 @ 19:33:02
URL: http://viktlogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0