Matschema

Detta är för idag. Och varje gång kommer det se konstigt ut och det är just pga att jag jobbar natt. Får se hur länge jag jobbar natt. Vill börja äta vanligt, frukost - lunch - mellanmål - middag - kvällsfika. Men det kommer de också någon gång! :)

Frukost: En yoghurt + vatten
Lunch: Proteindrink + vitaminer + vatten
Mellanmål: 2 hårdbrömackor med smör på + vatten
Middag (Blir konstiga tider jag äter på när jag jobbar natt :/): Hemmagjord soppa med bacon och potatis i + vatten
"Kvällsfika": 1 hårdbrömacka med smör + salami på + vatten


Det var allt det, inte en ideal dag direkt, hade önskat bättre tider och så.. men man få ta det som det kommer, eller hur?! :)



/Min Kamp Neråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0