Man måste..

Även nu när man kommer jobba stenhårt för att nå sitt mål (som vi alla nu kommer att göra, kääämpa :D) så får man inte glömma att ta hand om sig själv! (VIKTIGT)
Så idag när jag badade, tände jag ljus och verkligen bara njööt av tillvaron. Kopplade bort allt annat och bara tänkte på mig och mitt badande. Det är viktigt att vi inte glömmer bort oss själva och bara tänker MAT TRÄNING MAT TRÄNING, icke sa nicke. Det var jättemysigt att bada med tända ljus och mysa till det lite :)



Visst ser det superskönt och mysigt ut? :)

 

 

/Min Kamp Neråt!



Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan - hittade din blogg på ett random sätt och fick faktiskt en liten kick av det . Jag har nämligen länge sagt "idag startar mitt nya liv"

Grejen är det att jag gillar att vara nyttig . Jag gillar att träna men sedan jul - då jag var megasjuk i två månad så har jag inte riktigt kommit igång .

Har du några tips ?

2010-04-21 @ 18:48:34
URL: http://mendukompis.blogg.se/
Postat av: Bella

Nu har jag sett mejlet & svarat, jag gör det mer än gärna, eller ja, kan alltid försöka =) Läs mejlet så ser du!

2010-04-21 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0