hmmm

Hmmm... Fick nyss en kommentar att den väntar med spänning... Har skrivit ett inlägg om mina resultat redan, kan inte nu se den`? :S

Nu ska jag träna och kameran krånglar men ska gå en liten prommis =) ser ju ut nästan som vanligt :D



Ungefär så då :D med en blå tröja istället =D
Men jag är skitsugen på en ny desgin, det är skittråkigt att blogga när man har sådan ful design..
Hade en fin läsare som erbjöd sig göra den.. Ska höra mig för om hur det går =)
Man tappar lusten helt när man ser en sådan ful blogg och när folk inte förstår vad min blogg handlar om när man går in på den =((


Men som sagt, ser inte ni inlägget om mina framgångar? :(

Kommentarer
Postat av: anonym

jag skulle kunna göra den

2010-05-07 @ 18:47:38
URL: http://anotherpartofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0