Hejsan alla kämpar :)

Nu har jag slutat jobbet och precis kommit hem, skittrött är jag! Så ska strax ta mig en blund.
Men jag tänkte fråga er inför morgondagen hur jag ska lägga upp en sak i bloggen. Jag har berättat nu hur jag ätit lite slumpvis. Men tror ni att ni skulle hellre gilla om jag i någon inlägg punktade upp vad jag ska äta .. ett exempel kommer nu:


Frukost: blablbal
Lunch: balbalbal
Mellanmål: blabla
Middag: nbablba

Är det så ni vill ha eller vill ni hellre ha att jag skriver som de kommer.. "nu åt jag två mackor" o.s.v.? =)
Ni bestämmer. Ni kan skicka en kommentar med nummer 1 för punktat och nummer 2 för "huller om buller" :)

Om ni gillar punktform, tänkte jag köra det med träningen också! :)
Så får se vad ni gillar. Vad inte rädd för att kommentera. Vi ska ju ändå göra detta TILLSAMMANS.. Är vi starka klarar vi det :)

Nää Nu ska jag hoppa in i sängen. Skriver mer när jag vaknat, får se då om någon hunnit kommentera så jag vet hur jag ska lägga upp med maten och träningen och så i bloggen :)

Godnatt alla kämpar :) (godmorgon för vissa av er, hehe)


 

/Min Kamp Neråt!


Kommentarer
Postat av: Anette

Väldigt inspirerande blogg! så inspirerande att jag till och med gjorde en egen där jag tänker försöka med samma sak!

kul att ha någon mer blogg att läsa så går detta förhoppningsvis lättare :)

2010-04-21 @ 11:52:41
URL: http://alltharsintid.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker att båda fungerar. Man får mer översiktligt vad man har ätit under dagen om man ser allt i punktform men jag tycker att du ska göra det som känns bäst för dig :)

2010-04-21 @ 19:15:52
URL: http://viktlogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0