Godnatt/Godmorgon!

Hejsan alla träningsglada människor, åtminstonde ska bli träningsglada kanske ;D
Min natt har varit väldigt trög på jobbet, många frestelser också... men var duktig =)
Snö är det tonvis ute också, dryyygt. Då kan jag inte ut och gå i conversen som jag gärna vill göra. Imorgon tänkte jag lägga upp lite olika övningar som jag gillar att göra när jag tränar hemma :) bilder på de också... hmm undra om jag ska ta bilde rpå när jag gör det eller ta från internet, vad tycker ni guys? =D

Men ännu en ny dag med nya frestelser som vi ska stå emot. Nya utmaningar väntar bakom hörnet och de ska vi klara, om inte ensam, så tillsammans! :)



Nog för att vår väg kommer vara lång, brant, svår och en jävla utmaning.
Men visst fan kommer vi klara den, om vi bara vill!!! :)

 

/Min Kamp Neråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0