Godmorgon :)

Tjenare alla solstrålar som varit uppe ett bra tag, sitter här framför datorn alldeles nyvaken, uscha! :) tänkte äta lite frukost nu faktiskt! Och eftersom ingen hade kommenterat hur de helst ville se upplägget så tar jag beslutet själv. Det blir alternativ 1.. lala ;)

Så inlägget efter detta kommer jag att skriva ner punktat vad som är planerat att ätas idag! Sedan även ett inlägg där jag planerar vad som ska tränas och hur länge idag! :)
Tror ni det blir bra? det tror jag..

Kom igen nu alla där ute som vill samma som jag, allt går om man VILL :) och då måste man ju helhjärtat ha hela viljan, räcker inte med halva. För fyfan vad svårt och jobbigt det kommer vara, när godiset skriker till mig att dom vill bli uppätna, och maten skriker att jag ska ta lite större portion, haha skämt å sido så är det nästan så. Jävlar vad vi kommer få kämpa, uuuuh..


Frukost som sagt nu, knäpper bild också på den glamorösa frukosten.
Kommer skriva in de punktat, men sedan lite då och då lägga in bilder.. Kanske lite rörigt, men tror ni kommer hänga på galant jag :)

byyyyee


 

/Min Kamp Neråt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kommer lätt följa din blogg :)

Och det stod i en tidigare inlägg att du ville sätta in en header mm... Om du vill kan jag hjälpa dig med det? :) Mejla mig isf!

2010-04-21 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0